Evigheter sen!

Nu var det verkligen evigheter sen jag skrev något på bloggen. Men äntligen har jag fått riktig semester, som jag inte haft på hur länge som helst, inte på flera år tror jag! Så därför dammade jag av Sulten Jänta för att se vad jag egentligen gjorde för så länge sen.

   Efter en genomgång av bloggen ser jag att jag helt hade tappat syftet! Sånt där får man ju lära sig i skolan; man måste ha en problemställning, syfte och metod med mera. Och från början tror jag att syftet med bloggen var att jag för min egen del ville "dokumentera" så jag kunde komma ihåg hur jag gjorde, vad jag gjorde och att jag förhoppningsvis skulle se mina egna framsteg i köket. (Apropå det så blir jag ju faktiskt lite imponerad över hur engagerad jag var i mat på den tiden, nu har jag inte orken och tiden längre, så tråkigt!)
   Men när jag nu tittar i bloggen så läser jag: "vånda och ruelse över att inte publicera nog med inlägg" mellan raderna, och det var ju inte det som var syftet! En massa joll vill man ju inte läsa om heller, makaroner och ketchup, vad är det för dumheter! Nä nu! Det ska vara kvalitet framför kvantitet!
 
   Och där blev det en massa utropstecken!
 
   Så nu funderar jag på att ta nya tag med bloggen och publicera för min egen del! Och så får den som vill läsa såklart. =)
 
   Frågan är ju bara hur mycket inlägg det kommer att komma då? Vi får väl se. Bloggen får i alla fall finnas kvar och jag kommer publicera något om jag känner för det. Så håll till godo med det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0