Rischoklad

Jag tänkte att jag skulle försöka mig på lite rischoklad till jul i år, men det gick inte så bra.

   Jag smälte choklad i vattenbad och blandade i lite olja. Sedan hällde jag i det puffade riset, blandade om och klickade ut det. Jag vet inte riktigt vad som gjorde det, men riset bara ramlade isär, kanske hade jag för mycket ris och för lite choklad. Eller så kanske det berodde på oljan. Jag skulle nog haft lite mörkare choklad också, det blev lite för sött.

   Men helt misslyckade blev de inte, för de blev uppätna. ;) Fast jag ska nog försöka igen nåt tag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men andvänd cocosfett istället för olja så håller det ihop

2011-01-18 @ 05:05:05
Postat av: godis

Blanda i cocosfett istället för olja så håller det ihop :)

2011-01-18 @ 05:10:53
Postat av: Anonym

Har du slutat laga mat?

2011-01-30 @ 08:22:21
Postat av: JOSP

Thanks Trajne! Jo jag kommer hem i slutet av februari. Kommer vara i Järvsö från 17-25:e! Men mamma tror att jag kommer hem 22:a muahha :P Lite lur! Så publicera inte denna utifall hon skulle råka klicka sig in på din blogg eller nå :) miss you! kram

2011-02-01 @ 17:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0