Oväntat!

Snacka om världens snabbaste middag! Jag tänkte göra potatissallad av överbliven kokt potatis till middag. I morse när jag skulle stoppa ned maten i ryggsäcken upptäckte jag till min fasa att jag hade glömt att göra salladen, och inte hade jag bestämt innan hur jag skulle göra den heller. Det blev till att tänka snabbt, vad fanns i kylen?

   Till slut blev det creme fraiche som jag blandade med en dressingkrydda "örtagård", detta har jag haft som sås till potatis förut så jag tänkte att det nog kunde passa. Jag blandade det med potatisen och tillsatte även några pärltomater. Och tänk att det blev gott! Det blev en jättegod potissallad! Så det måste jag definitvt göra om. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0