Rutiga choklader

Jag gjorde även chokladrutor lite snabbt tills jag fyllde år. Glasyren som skulle vara ovanpå ville inte stelna, så då blandade jag i mera florsocker, men det skulle jag ju inte ha gjort. Jag tyckte att det blev alldeles för sött, men det märktes inte på åtgången. De tog slut väldigt snabbt och det var speciellt en person som bidrog väldigt bra till det, inga namn! x)

   Vatten, margarin, ägg, socker, vetemjöl, bakpulver, vaniljsocker och kakao innehöll själva kakan, bara att röra ihop och hälla i en smord långpanna. Sedan in i ugnen i 200 grader i cirka 25 minuter. Glasyren innehöll margarin, florsocker, kaffe, kakao och vaniljsocker. Bara att röra ihop det med och sedan smeta ut på kakan.


   Väldigt dålig bild, men det får man! ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0