Logik är överskattat

Bara för att jag tänkte gå och lägga mig nu, så tänkte jag att det skulle passa bra att visa vad jag brukar äta till frukost, hur logiskt som helst!

   Vanligtvis äter jag någon form av gröt och just nu är det havre-korn gröt som gäller. Fast oftast tröttnar man ju efter ett tag och måste variera sig lite. :P Till gröten äter jag lingonsylt och på sidan av brukar jag äta en hårdbrödmacka med ost, dricka juice och en yoghurtshot. Jag tycker det funkar bra, man håller länge på det. :P

   Fast just på den här bilden är det grahamsmjölsgröt och det är också gott. Tyvärr tar det lite längre tid att göra den, men när man har tid så är det lätt värt det. :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0