Gaaah!

Gaaah!!! Det är så tråkigt att bara laga halvfabrikat hela veckorna! Men det finns ju inget annat att göra när man har en halvtimme på sig att laga mat. >.< Jag vill göra något kreativt, något som jag aldrig har gjort förut, slänga mig ut i det okända! *Host* hehe, nu bar det visst iväg lite.. Men ja! Jag vill testa på lite nya recept i alla fall. :P

   Idag blev det tråkig pizza av färdiggjord deg, men det var faktiskt den godaste av alla halvfärdiggjorda jag har gjort. Jag blandade tomatsåsen (som följde med degen) med lite chillisås och uppepå hade jag skinka, färska champinjoner, pärltomater och riven ost. Pärltomaterna blev grymt goda!

   Om någon undrar varför jag nästan jämt tar närbilder på maten så beror det på att jag inte lägger upp maten så snyggt, i alla fall inte på vardagar. Då vill man ju mest äta maten istället för att titta på den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0