Falsk marknadsföring

Tills jag skulle fylla år gjorde jag lite chokladmuffins, men besvikelsen var stor när jag smakade dem, de var torra! Jag lade dem i frysen i alla fall och tog ändå fram dem när den rätta dagen kom.

   Jag gjorde inte så bra marknadsföring för dem precis. Istället för att bara hålla tyst, så meddelade jag istället alla att de INTE skulle ta av chokladmuffinsen eftersom de inte var goda. -.-' Och ingen tog ju såklart! Men när jag sedan smakade en så var de inte så ickegoda som jag mindes dem. Någonting måste ha hänt under tiden i frysen för de var mycket saftigare nu. Efter denna upptäckt tog de istället slut på ett kick.

   Dessa "förvandlings-chokladmuffins" innehöll margarin, ägg, socker, vetemjöl, vaniljsocker, kakao, bakpulver och grädde. Även fast de blev goda till sist så hade jag kunnat ta ut dem ur ugnen lite snabbare, för jag föredrar om de är lite mjuka och degiga. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0