Inte en enda sluring!

Jag följer mina egna förslag, pannkaka en gång i veckan! Får väl se hur länge jag står ut, hehe. x) Jag gjorde samma pannkakor som förra gången men bytte ut havre- och quinoagrynen mot en grynblandning av havre, korn, råg och vete. Dessa pannkakor blev nog de bästa och godaste jag gjort, så jag fortsätter att köra på grynblandningen tror jag.

   Jag gjorde det väldigt smidigt för mig också. Jag visste att jag skulle komma hem sent idag så då gjorde jag i ordning smeten redan igår kväll och ställde den i kylen, så då var det bara att steka när man kom hem. =D Inte en enda sluring blev det heller.

Sluring: Misslyckad pannkaka som bara blir ihopknycklad, oftast i början av stekningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0