"Ledig"

Idag var jag "ledig" från middagslagningen. Mamma var hemma tidigare, så då stod maten på bordet när jag kom hem, och gott var det. =) Eftersom jag inte har någon mat att redovisa så kan jag ju visa något som jag gjort förut.

   En fredag då jag var trött och hade noll inspiration var jag tyvärr också ashungrig. Jag tänkte att jag skulle strunta i middagen, men då det resulterade i sämre humör så tog jag mig i kragen och gjorde nåt snabbt och enkelt; amerikanska pannkakor! Tyvärr minns jag inte ingredienserna (och inte orkar jag kolla upp dem snabbt på internet heller xP) men här visar jag en bild i alla fall. Till pannkakorna åt jag förresten värmda hallon och sirap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0