Deal or no deal!

Okej, det var kanske en dålig rubrik.. Och dåligt med egen matlagning är det den här veckan också. Idag var det syster som stod för middagen.

   Jag tänker faktiskt visa en rätt som jag inte gjort själv, denna har Fredlund gjort. Efter att jag ett antal gånger skjutsat honom från och till fester, utan att ha betalat mig för det, så fick han göra sig skuldfri genom att göra mat istället. Tyckte jag var en jättebra deal! Men tyvärr åkte Micke på att betala maten eftersom Fredlund är pank, fast det spelade ju ingen roll för mig, haha. 

   Det blev kycklingfilé marinerad med vitlök, persilja och gräslök, som sedan blandades med lite paprika, lök och grädde. Sedan blandades det i sin tur med pasta. På ett ungefär var det så i alla fall, jag minns inte riktigt eftersom det inte var jag som lagade. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0