Waaa!

Plötsligt fick jag en uppenbarelse! Gröna elefanter och flygande äppelträd, jag har glömt att uppdatera bloggen! Shit alltså. Hela världen går under!!!

   Undrar om det beror på att jag råkade ta på mig trosorna ut-och-in igår. Jag orkade ju såklart inte ändra på det och kanske kan det vara det som sumpade allt! När jag kom hem igår och trodde att jag skulle få laga lite middag så upptäckte jag att en viktig ingrediens fattades, inte kul! Hungrig som en sulten krak och med väldigt lågt blodsocker klagade jag högt och ljudligt för mamma, och hon är så snäll att hon ställer sig och lagar soppa! 

   Nu tror ni nog att jag bara gick och drog benen efter mig igår, men inte då! Jag lagade lite pastasallad till dagens middag eftersom jag inte skulle hinna laga någon idag. Fullkornspasta, kyckling från lyxmiddagen, gurka, pärltomater och fetaost. Det blev godare än vanligt, det berodde nog på lyxkycklingen, för annars har jag tröttnat lite på pastasallad. :P

   Tyvärr blir det ingen bild på salladen eftersom bloggen var långt bortom mitt medvetande när jag tillagade den och nu är den uppäten. Men ni kan få se en bild som speglar gårdagen, en katt som muttrande lunkar bort från att ha misslyckat med klättringen på ett staket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0