Nej! Jag tror inte på det!

Knappt om tid! 45 minuter! Vad gör man då? Jag gjorde Pasta Italiano. Salami, lök, vitlök, creme fraiche soltorkade tomater och fetaost och kryddor. Detta stekte och kokade jag lite i stekpannan. Serverades med fullkornspasta. Fullkornspasta är för övrigt väldigt gott har jag märkt och då är det ju bra att det är nyttigt också!

   Denna maträtt gick väldigt snabbt tyckte jag, men så fick jag höra av pappa att det finns ett tv-program där de har som grej att göra mat på 5 minuter! 5 MINUTER! Jag fattar inte. Det går bara inte! Det enda man hinner göra då är ju snabbmakaroner, om man har turen att ha en vattenkokare som kokar upp vattnet först. Jag kan fortfarande inte smälta detta och jag tror inte på det förrän jag har sett det med egna ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0