Improvisation!

Jag blir vanligtvis irriterad på ouppdaterade bloggar, jag tycker man ska uppdatera varje dag, annars tappar man intresset och glömmer bort bloggen. Jag hade som vision att uppdatera en gång per dag, men på senaste tiden har det inte lyckats så bra. Men det är faktiskt svårt att uppdatera när man inte har gjort något man kan skriva om. Det känns som om det var evigheter sen jag lagade middag.

   Så idag gjorde jag lite varm choklad och då tänkte jag att det kan jag ju skriva om eftersom den var lite improviserad. Men så kom jag på att jag bakade bullar igår och varför skrev jag inte om det igår? Jag glömde helt enkelt bort dem. -.-'

   Som sagt så var chokladen lite improviserad, jag hade ingen grädde hemma så jag fick blanda smeten med creme fraiche istället. Jag testade också att använda råsocker istället för vanligt socker. Resultatet blev klart godkänt, men det är nog en aningen godare med grädde. ;P

   Bullarna var det inga konstigheter med, eller jo förresten! Jag använde vit sirap istället för socker, det ska tydligen vara lite nyttigare och det funkade bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0