Att få te att inte smaka te

Te är inge gott, allt smakar likadant! Men det är så tråkigt att inte kunna dricka något varmt som är gott. För kaffe dricker jag inte och choklad kan man ju inte dricka var eviga dag. Så nu håller jag på med kognitiv träning, jag tvingar i mig för att jag ska lära mig tycka om det. Hehe, det låter lite dumt. 

   Om man gör lite vanligt vaniljte och sedan blandar i mjölk och socker, så smakar det inte lika mycket te om det längre! =D Pappa tycker jag är lite knäpp; försöka få te att inte smaka te!

   Förresten, i tisdags när det var fettisdag, hade jag ingen aning om att det var det såklart. -.-' Alla pratade om semlor hela dagen, att vi skulle gå på café och äta semlor och så vidare, men ändå gick det inte upp för mig vad det var för dag. Snacka om att känna sig lite efter, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0