Julköttbullar

Nu har äntligen julbestyren börjat! Jag har gjort lite allt möjligt under de senaste två dagarna, men jag kan börja med att visa julköttbullarna. I dessa hade jag köttfärs (såklart), lök, mjölk, ströbröd, salt, kryddpeppar, kryddnejlika, chilisås, äpple, senap och någonting mer, men det har jag glömt nu. >.<

   De fick stekas i ugnen i 20 minuter i 200 grader. Jag tycker att de blev bra, men jag hade kunnat skippa kryddnejlika och ha i lite mer kryddpeppar, det blev lite för mycket kanske.




Kommentarer
Postat av: Jospan

JAG SAKNAR DIG MIN LILLA TRINE!!!!!!!!

Vi måste ses så fort jag kommer hem!! :D :D :D :D

2010-12-13 @ 13:54:20
URL: http://jospaninsuomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0