Potatissallad med soltorkade tomater och fetaost

Häromdagen gjorde jag lite potatissallad. Jag var så sugen på soltorkade tomater och fetaost, men hittade inget bra recept på potatissallad som innehöll det, så då fick jag hitta på lite själv. :P

   Jag tog päre (såklart), fetaost, rödlök, soltorkade tomater i marinad och blandade ihop. Jag skar såklart allting i lämpliga bitar. Som dressing (eller vad man nu ska kalla det) tog jag marinaden från de soltorkade tomaterna och det blev jättegott!

   Allt passade skitbra tillsammans. Ännu bättre smakade det dagen efter också, för då hade väl smakerna hunnit "gifta sig" med varandra lite mer antar jag. :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0