Bullar utan bullpapper

Igår fick jag för mig att göra bullar, så jag steg upp i ottan för att baka! Eller räknas klockan tio som ottan?

   I alla fall! Bullar blev det och den här gången gjorde jag väl egentligen samma sak som förra gången, förutom att jag skippade bullpappret till bullarna med kanel i. Då blir det liksom som riktiga bullar som man gjorde i urminnes tider! För då hade man inget bullpapper.

Bullarna blev i lika bra som förra gången, om inte bättre, och fyllningen är fortfarande ultimat. =)




Kommentarer
Postat av: Bullmagen

Du skulle ge mig en bulle! Jag sitter här, men jag ser ingen bulle...



Någonting stämmer inte!

2010-08-31 @ 00:41:47
Postat av: Jospan

Trine! Jag saknar dig! Och jag vill också ha en bulle!

2010-08-31 @ 15:41:10
Postat av: Linn

Jag bakade just sånna bullar ikväll med, DU är min matinspiration ofta nuförtiden :)

2010-09-01 @ 20:51:45
URL: http://choppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0