Wtf! Ska hon bli en blasthare!?

Fan, det börjar bli lite fjortisvarning nu, jag menar, lägga upp en bild på te och två bullar? Intressesmurfen exploderar av överansträngning! O.o 
Men det är ju faktiskt roligare med en bild också istället för bara text, det tycker jag i alla fall. :P Bilden visar kvällens fika, inget nyttigt precis, men bullarna måste ju ätas upp, annars smakar de äckligt av frysen, hehe. :P

Jag tror jag ska börja lära mig göra lite vegetarisk mat. "Åh nej! Är hon på väg att bli någon jäla vegan-nörd nu?!" -kanske någon tänker. Men nejdå, ingen risk!!! Maha! Kött is the shit! Mmm! Men det kan ju vara bra att kunna laga sådant också, för jag har fått för mig att det är billigare, och det är ju bra. Det mesta av det vegetariska jag har smakat förut har inte varit så gott, så därför tänker jag lära mig att göra god vegetarisk mat. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0