Jag står vid mina ord!

Som sagt, jag står vid mina ord! Idag lärde jag mig att laga vegetarisk lasagne. Förkokta lasagneplattor, krossade tomater, gul lök, spenat, rivna morötter, basilika, keso, riven ost och lite lite chilisås. Det blev riktigt gott faktiskt! Jag var lite skeptisk innan att det skulle bli för lite av pastadelen, men nejdå, det blev bra. Det enda jag hade kunnat tänka på var att separera pastaplattorna från varandra när de var färdigkokta, för nu fastnade de ihop och det gjorde det oerhört svårt att få någon ordning på dem. Lite mer spenat hade nog också kunnat bli gott. Jag kan nästan säga att denna är godare än vanlig lasagne, den kändes inte lika "tung".






Kommentarer
Postat av: Jospan

Mmm! ser asgott ut!

2010-04-19 @ 22:23:45
URL: http://dewinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0