En chokladboll om dagen

Nu ska jag recensera! Jag och Josephine hade som idé i somras att gå på olika caféer och recensera kanelbulle och morotskaka, men det hann inte bli så många gånger, vi kanske får ta upp det till sommaren igen. ;P Fast igår var vi på Finess och fikade, så jag tänkte att jag kunde göra en liten minirecension på det(det var faktiskt Josephine som kom med idén ;P). Jag åt en chokladboll och tyvärr var den inte så som jag hade förväntat mig den, aningen för söt var den. Men i och för sig så kan jag inte påstå att man kan lita på mig heller, för eftersom jag inte har ätit sötsaker på mer än en månad så tycker jag numera att allting är för sött, nästan i alla fall. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0