Aprilväder och aprilmat

Idag blev det morotssoppa och den har jag gjort förut. Första gången blev den super men nu blev det lite tokigt, just på grund av en DÅLIG STAVMIXER!!! WAAA!! Hehe, nedå, så arg blev jag inte. x) Det skulle ju bli en slät soppa men det blev det inte. Det blev bitar kvar och då tänkte jag att de kanske var för okokta för att de skulle kunna mixas, så jag satte soppan på spisen igen. Jag göra lite scones och glömde soppan, så det brändes fast i botten, suck, och när jag skulle mixa ytterligare en gång så funkade det ändå inte. -.-

   Men havresconesen blev i alla fall jättegoda! ^^ Vetemjöl, havregryn, margarin, salt, socker, bakpulver och mjölk, jag tror det var allt. Tio minuter i ugnen tog det bara.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0